Boh – Ježiš Kristus – Cirkev – Matka všetkých národov

Just another WordPress.com site

SOBOTA / 21:00 hod. / Ježiš sa zjavil Panne Márii


ZJAVENIA JEŽIŚA KRISTA NA RôZNYCH MIESTACH SVETA   

“V sobotu večer prišiel ku ženám Ján, smútil s nimi a potešoval ich….

Bolo asi 9 hodín večer, ked Panna Mária prišla k bránke. Zrazu sa pozrela hore, nad mestské hradby. Zastala a videla, ako k nej z neba zostupuje žiarivá Spasiteľova duša. Na Ježišovom tele neboli stopy po ranách a sprevádzal ho veľký zástup duší praotcov. Obrátil sa k nik a ukázal na Pannu Máriu slovami : “Mária, moja Matka!”

Zdá sa mi, že Spasiteľ ju objal a bez slova “zmizol” aj so svojim sprievodom. …”

(zo zjavenia blahoslavenej Katariny Emmerichovej)

   *       *      *
Zjavenie zmŕtvychvstalého Ježiša Krista MÁRIE MAGDALÉNE – V ZÁHRADE, ktorá bola blízko pri hore Lebka (miesto jeho ukrižovania).  Biblia / Evanjelium podľa sv.Jána 19, 41-41 /
„V tých miestach, kde bol ukrižovaný, bola záhrada a v záhrade nový hrob, v ktorom ešte nik neležal. Tam teda uložili Ježiša, lebo bol židovský Prípravný deň a hrob bol blízko.“ Mk 16, 9 / „Keď ráno v prvý deň v týždňa vstal z mŕtvych, zjavil sa najprv Márii Magdaléne, z ktorej kedysi vyhnal sedem zlých duchov.“
Zjavenie Ježiša Krista Márie Magdaléne, Jane a Márii Jakubovej (Lk 24, 10); EMAUZSKÝM UČENÍKOM-KLEOPAS,… : (Lk 24,13-32); APOŠTOLOM v JERUZALEME : (Lk 24,36-49); sv.TOMÁŠOVI : (Jn 20, 24-29); Ježiš sa opäť zjavil učeníkom pri Tiberiadskom mori : (Jn 21, 1-14); zjavenie Ježiša ŠAVLOVI z TARZU (sv.PAVOL) : (Sk 9, 1-9); kniha zjavenie Jána (apokalypsa)

*       *      *

sv.BRIGITA ŠVÉDSKA   

  /clanky/zjavenia/zjavenia-sv_-brigity-

*       *      *

GABRIELA BOSSIS

/ 30.9.1940 / spisy: „On a Ja“

“Moje milosti nemajú hraníc… buď voči Mne vždy jednoduchá ako doma v rodinnom kruhu. Voči sebe buď prísna, voči iným ústupčivá ! Ukry sa vo Mne ! Pomáhaj svetu svojim utrpením ! Tak sa staneš mojou snúbenicou ! …“   

*      *       *

MÁRIA VALTORTA

/clanky/zjavenia/jezis-zjavil-evanjelium-marie-valtorte

*       *       *

Zjavenie Ježiša Krista v Španielsku – mesto Agreda

ct.sr.Márie

http://tajomne-mesto-bozie.meu.zoznam.sk/

*       *       *

sv. MARGITA MÁRIA ALACOQUE 

PARAY-LE-MONIAL (FRANCÚZSKO) od 27.12.1673

„Sľubujem pri nesmiernom milosrdenstve svojho  Srdca, že moja všemohúca láska prepožičia všetkým, ktorí po 9 po sebe nasledujúcich 1.piatkoch mesiaca Ma príjmu (sv.prijímanie), milosť, že u nich zotrvám až do konca. Nezomrú v stave nemilosti a bez svätých sviatostí.“

(jeden piatok r.1687) / Zjavenia boli schválené pápežom Klement XIII. r.1765

*       *       *

VASSULA RYDEN

 BANGLADÉŠ 20.9.1986…

/clanky/zjavenia/zjavenia-_proroctva_-jezisa-krista-viz_-_-vassula-ryden

*       *       *

DECHTICE (pri Trnave)

4.12.1994 – súčasnosť.

Zjavenia Panny Márie (Matky Ježiša Krista) sú na tomto mieste najčastejšie, avšak vizionári videli aj Ježiša, anjelov a svätých.

/clanky/zjavenia/boh-sa-zjavuje-s-pannou-mariou-na-slovensku-_dechtice-pri-trnave_

*       *       *

MEDJUGORIE   (Bosna a Hercegovina)

r.1981 až do súčasnosti

Na tomto mieste zjavenia sú najčastejšie zjavenia Panny Márie (Matky Ježiša Krista),ale vizionári videli tiež anjelov a svätých ako aj Ježiša.

/clanky/zjavenia/medzugorie_-stale-aktualne-_-kralovna-pokoja-sa-prihovara-k-svojim-detom

*       *      *

sv. FAUSTÝNA KOWALSKA 

KRAKOW (POĹSKO) r.1912

„Namaľuj OBRAZ, http://www.caritas.estranky.sk/  ktorý vidíš s týmto nápisom : „JEŹIŠU, DôVERUJEM V TEBA !“ Prajem si, aby tento obraz bol uctievaný najprv vo vašej kaplnke, potom po celom svete. Sľubujem, že duša, ktorá bude tento obraz uctievať, nebude zatratená. Sľubujem, jej už tu na zemi víťazstvo nad nepriateľom, najmä v hodine smrti. Ja sám ju budem chrániť, ako svoju česť … Domy a dokonca mestá, v ktorých sa bude tento obraz uctievať, zachovám a ochránim.“ 

(Zjavenia uznané pápežom : Ján Pavol II.)

/clanky/zjavenia/zmrtvychvstaly-jezis-kristus-sa-zjavil-v-polsku-_krakow-sv_sr_maria-faustina-kowalska_

*       *       *

  Nech nás žehná Pán a všetkým zjaví svoju pravú Tvár a daruje Pokoj. 

Ježiš vstal z mŕtvych. Aleluja +     

Pridaj komentár

Information

This entry was posted on 30 marca, 2013 by in BOH(Otec-Syn-Duch Svätý), ZJAVENIA Svätých.

Diskusné FÓRUM

Najnovšie komentáre

Anonym komentoval PROSBY o MODLITBU
Anonym komentoval PROSBY o MODLITBU
Anonym komentoval PROSBY o MODLITBU
Anonym komentoval PROSBY o MODLITBU
Viktoria Hrklova komentoval OTÁZKY a ODPOVEDE
Anonym komentoval PROSBY o MODLITBU
Anonym komentoval PROSBY o MODLITBU
Anonym komentoval PROSBY o MODLITBU
Anonym komentoval PROSBY o MODLITBU
Anonym komentoval PROSBY o MODLITBU
Anonym komentoval PROSBY o MODLITBU
Anonym komentoval PROSBY o MODLITBU
marec 2013
Po Ut St Št Pi So Ne
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Aktuality – NEWS – správy – novinky

Kúpiť knihu: Modlitby ku Kristovej Krvi

Kúpiť knihu: Ničivá sila okultizmu

Kúpiť knihu Zjavenia sv. Brigity Švédskej

Nový pápež – František – “Peter Rímsky”

NEOMYLNOSŤ pápeža

BREVIÁR – Liturgia Hodín – ŽALTÁR

ZJAVENIA Panny Márie (MEDJUGORJE)

HRIECHY-OKULTIZMUS

LÁSKA-VZŤAHY-SEXUALITA

EKUMENIZMUS – “Aby všetci boli jedno…”

Ó Srdcia lásky! Ó Srdcia navždy spojené v láske! Dajte mi schopnosť stále vás milovať a pomáhajte mi, aby som mohol naučiť druhých milovať Vás. Ó Ježíšu, vezmi moje úbohé, zraněné srdce k sebe a nevracaj mi ho, pokiaľ sa nestane planúcim ohňom Tvojej lásky. Viem, že si nezaslúžím byť pri Tebe, ale vezmi ma k sebe a posväť ma v plameňoch svojej lásky. Vezmi mě k sebe a nalož se mnou, ako sa Ti v Tvojej dobrote páči, veď Tebe úatrím. Amen. Ó Ježiš, čistá Láska, svätá Láska! Prebodni ma svojimi šípmi a nechaj stekať moju krv do rán Nepoškvrneného Srdca Tvojej Svätej Matky. Ó Nepoškvrnené Srdce, Srdce Matky, zjednoť ma s Najsvätějším Srdcom Tvojho Syna. Ó Srdcia lásky, dajte svetu život a spásu, slávu a lásku! Amen. Ó Ježíš! Ó Maria! Vy ste srdcia lásky. Milujem vás. Vezmite ma k sebe. Vám patrí moja úplná oddanosť.Amen. Ó Srdcia lásky! Vezmite ma k sebe. Vám patrí moja úplná oddanosť. Amen.